قیمت زعفران در لندن

قیمت زعفران در لندن

یکی از قدم های اول برای شروع هر صادرات و تجارت زعفرانی، اطلاع از قیمت در منطقه و کشور هدف است. زرشان در این قسمت، درباره قیمت زعفران در لندن (کشور انگلستان) صحبت می کند تا کسانی که قصد صادرات زعفران به انگلستان (مخصوصا شهر لندن) را دارند، آگاهانه تر و با اطلاعات بیشتر تجارت خود را انجام دهند.

بازار لندن، مقصدی مناسب برای صادرات زعفران

لندن و کشور انگلستان با توجه به وضعیت ارز رایج در آنجا (پوند)، از مناطق جذاب برای صادرات به حساب می آیند. البته حجم بازار زعفران انگلستان را نمی توان با کشورهای دیگر مثل اسپانیا و امارات مقایسه کرد اما وضع ارزی مناسب آنجا می تواند باعث جذابیت بالای این بازار صادراتی شود.

قبل از هر اقدامی برای صادرات طبیعتا نیاز است تا قیمت زعفران در لندن و انگلستان را بررسی کنیم و اگر مایل بودید در قسمت قیمت زعفران ، قیمت زعفران در کشورهای مختلف از ترکیه و امارات گرفته تا اروپا را مقایسه کنید و با قیمت های مختلف بیشتر اشنا شوید.

قیمت زعفران در لندن، عمده فروشی و یا خرده فروشی؟

قبل از هر چیزی، نیاز است تا به یک نکته حتما دقت کنید.

آن نکته این است که طبیعتا بین قیمت خرده فروشی و عمده فروشی، تفاوت از زمین تا آسمان است. قطعا زمانی که مقدار جنس بالاتر رود، قیمت هر یک گرم آن باید کمتر و به صرفه تر باشد، اما این گونه هم نیست که صرفا با بسته بندی کردن زعفران در ایران، خرده فروش بازار لندن به حساب بیاییم.

خرده فروش هایی که زعفرانشان را با قیمت های خوبی در بازار بین الملل می فروشند، شرکت هایی هستند که در کشور مقصد (نه ایران) ثبت شرکت کرده اند، برندشان را ثبت کرده اند و نهایتا کلیه مجوزهای بهداشتی مورد نیاز برای فعالیت در کشور مقصد را دریافت کرده اند. به عبارتی بهتر، این شرکت ها از هیچ تلاشی برای قانونی کردن و اعتبار بخشیدن به کسب و کارشان دریغ نکرده اند.

به همین دلیل نیاز است تا وقتی که درباره قیمت زعفران در کشوری خاص صحبت می کنیم، اول روشن کنیم که این قیمت خرده فروشی است یا عمده فروشی.

نمونه هایی های از قیمت فروش زعفران در انگلستان

یکی از بهترین منبع ها برای دسترسی به قیمت زعفران در کشورهای مختلف دنیا مخصوصا انگلستان، سایت علی بابا است. در آنجا نمونه های مختلف زعفران را با قیمت های متفاوت می توانید ببیند.

نمونه قیمت زعفران در لندن
نمونه قیمت زعفران در لندن

برای مثال زعفرانی که در عکس مشاهده می کنید یکی از محصولات موجود در سایت علی باباست. این زعفران کیلویی 365 تا 400 پوند انگلستان قیمت گذاری شده است. (هر پوند انگلستان امروز 8 اردیبهشت ماه 35000 تومان است) برند صاحب این زعفران تمام گواهی های بهداشتی و مدارک مورد نیاز مربوط به کسب و کار را داراست.

زعفران برند دیگری که در انگلستان با زعفران افغانستان فعالیت می کند را در عکس زیر می توانید ببینید.

نمونه زعفران بسته بندی شده در انگلستان
نمونه زعفران بسته بندی شده در انگلستان

عکس این زعفران بسته بندی شده است اما در متن عکس آمده که حداقل میزان سفارش باید حداقل یک کیلو گرم باشد. پس یعنی این زعفران عمده به حساب می آید. همانطور که در عکس می بینید این زعفران کیلویی 800 تا 1600 پوند انگلستان معامله می شود. مانند این عکس هایی که در بالا به شما نشان دادیم، نمونه های مختلفی را با قیمت های مختلف می توان در بازار انگلستان پیدا کرد.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم یک رنج قیمت برای قیمت بازار لندن و انگلستان تریف کنیم. کمترین میزان قیمت مربوط به قیمت زعفران عمده (حدودا 0.8 پوند) و بیش ترین میزان قیمت، مربوط به خرده فروش های فوق العاده معتبر اروپایی هستند که قیمتشان حتی به 7 پوند هم می تواند برسد. پس قیمت بین 0.8 پوند تا 7 پوند می تواند متغیر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping