سایت زرشان

آشنایی بیشتر با سایت زرشان

 

از زمانی که این سایت را تاسیس کردیم تا به الان، سئوالات زیادی نسبت به نوع فعالیت ما مطرح شده است. کمانکه هر سایتی در طول فعالیت خود سعی در بهبود نحوه کسب و کار خود را دارد و سایت ما هم از این قضیه مستثنی نیست. بنابراین سعی کردیم که در این پست درباره نحوه کار ما که همان خرید مستقیم زعفران از کشاورز می باشد را برای شما عزیزان بیشتر توضیح دهیم.

خرید مستقیم زعفران از کشاورز

ما از طریق این سایت ، دنبال این هستیم که بهترین زعفران را با قیمت معقولی در مقایسه با محصولات مشابه بازار به شما عزیزان ارائه کنیم. از آنجایی که موسس این سایت، اصالتا اهل تربت حیدریه (شهر زعفران) است، توانستیم با کشاورزان و مزرعه داران تربت حیدریه وارد مذاکره شویم و آنها را ترغیب کنیم تا از طریق سایت، به مشتریهایی که تا کنون نتوانسته اند به صورت مستقیم به آنها دسترسی داشته باشند ، زعفران ارائه کنند.

ارتباط سایت ما با کشاورزان ۲مزیت مهم دارد. اول اینکه خیال ما از درجه یک بودن و کیفیت عالی زعفران ( برای آشنایی با نحوه تشخیص زعفران اصل اینجا را کلیک کنید) راحت خواهد بود و دوما اینکه با حذف واسطه ها قادر هستیم تا قیمت مناسبتری را به مشتریان عزیزمان پیشنهاد کنیم.

روش کار سایت ما به این صورت است که کشاورزها ی محلی و مزرعه داران تربت حیدریه که نسبت به محصولاتشان اطمینان بسیار بالایی داریم را در سایت ثبت نام می کنیم تا محصولاتشان ( زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفرانن رشته کامل و ریشه زعفران) را در سایت قرار دهند تا کاربر بتواند خرید مستقیم زعفران را انجام دهد. هنگامی که کاربر از سایت خرید انجام دهد، محصول به صورت پستی، ظرف ۳ تا ۵ روز کاری، درب منزل کاربر به او تحویل داده می شود. 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping